Страницы

Використання освітніх платформ


Використання освітніх
 платформ під час карантину
LearningApps - cepвic, який дозволяє створювати iнтерактивнi вправи та iнструменти для створення тeстів, завдань;
Linetestpad - конструктор тecтів, опитувань, кросвордiв, iгор та комплексних завдань;
Quzizz,IDroo - cepвic для створення iнтерактивних навчальних вправ;
 Geogebra - для викладання математики;
Inspiration - програма, що допомагає вiзуалiзувати навчальний процес, разом з учнями на заняттях можна створювати дiаграми, картки та схеми;
Рlickers - мобiльний додаток, який "зчитує" спецiальнi картки з вiдповiдями yчнів за лiченi секунди та виводить статистику на екран телефону вчителя. Додаток використовують для швидкоi перевiрки, аби дiзнатися, чи розумiють yчнi поняття та чи освоюють ключовi навички;
 Kahoot! - навчальна програма, що складаеться з iгор. Тут можна зробити серiю запитань з кiлькома варiантами вiдповiдей.
 Формат i кiлькiсть запитань залежать вiд автора. Є можливiсть додавати вiдео, зображення та дiаграми;
Н5Р - полегшує створення, поширення та використання контенту i програм HTML5, дозволяе створювати iнтерактивний вміст, який подiлятиметься на кiлька категорiй: iгри, мультимедіа, запитання та соцiальнi мережi;
 Poodll – набір інструментів
для вчителiв мов, створений для розробки бiльш динамічних  кypciв. Ще одна з технологiй онлайн аудiо- та вiдеозйомки, що доступнi для навчального процесу;
Turnltln - інструмент, що допомагає педагогам перевiряти роботи учнiв на наявнiсть неправильного цитyвання та плагiату. Програма порiвнює їx iз найточнiшою базою даних для порiвняння текстів. Tumitin вказує обсяг матерiалу, який збiгається зi змiстом бази даних, що дозволяє педагогам дiзнатися, яка частка письмової роботи не оригiнальна. Збiг видiляється рiзними кольорами iз за значенням оригiнальних джерел;
Moodle - платформа для навчання, яка надае викладачам, учням та адмiнiстраторам розвинутий набiр інструментів для комп'ютерного навчання, зокрема й дистанцiйного;
Оpen edХ - безкоштовна система керування курсами. використовують для розмiщення масових вiдкритих онлайн-курсiв, невеликих класiв та навчальних модулiв;
PhET - набiр iнтерактивних комп'ютерних моделей на ocнoвi наукових дослiджень для навчання та вивчення фiзики, xiмії, математики та iнших наук. PhET -моделювання можна запустити в мережi або завантажити безкоштовно з  сайту PhET. Симуляцii - це aнімованi, iнтерактивнi та iгровi середовища де учнi навчаються через дослiдження;
 Graasp - платформа, що дає змоry вчителям створювати вiртуальнi дослiдницько-навчальнi простори, cтруктурованi вiдповiдно до фаз процесу. Вчителi можутЬ дати посилання на цi простори cвoїм учням, що дозволить їм навчатися як iндивiдуально, так i в группах;
використовувати можливостi платформи GIOS (математика), яка дозволяе на час карантину безкоштовний доступ до вcix матерiалiв для 5-9 класiв;
сервiси Google: карти, презентацii, Google Sites, додаток Google Arts Culture тощо;
iнтерактивнi дошки Padlet, Linoit;
генератори QR-кодiв (Plickers, qrcoder.ru);
Wordart, Wordle - сервiси для створення хмаринок слiв; Zoom - хмарна платформа для проведення онлайн вiдео-конференцiй та вебенарiв;
 YouTube - для перегляду роликiв за темою уроку та завантаження створених учнями робiт.
 Використання інструментів як: Сапvа (для вiзуалiзацiй), Timeline, Thinglink (дозволяють додавати на фото текст та iнтерактивнi мiтки), OurЬоох (електронна книжка), Icograms 3D Мар Designer, Futurio (додаток доповненої реальностi) Mindmeister (створення ментальних карт), , Glogster (для iнтерактивних презентацій), а також ресурси з медiаграмотностi  МедiаДрайвер та гра Медiаграмотна мiсiя;    використання iнтернет-pecypciB для самоосвiти: EdEra, iLearn, Prometheus, 10 MinSchool, Розумники, Освiторiя, Youtube -контент (ocвітнi YоutuЬе-канали, вiдеоролики i т.п.)

Немає коментарів:

Дописати коментар